2019年5月17日 星期五

天生就非池中物

學校派發通告,邀請學生參加合唱團,唯需甄選及試音。Mango Ma 認為值得一試,故向 Mango B 提出,看看她是否願意參加。

Mango Ma:「老師今日派左通告,問我地參唔參加唱歌活動呀。你想唔想去呀?」
Mango B:「係邊度呀?」
Mango Ma:「學校呀!」
Mango B:「幾時呀?」
Mango Ma:「K3 既時候。其實都唔一定有得參加架,要簽左通告番去,老師邀請我地去,先有得參加架,所以不如試下先啦,老師叫我地就參加,唔叫我地就我地自己再諗方法唱歌啦!」
Mango B:「係啦,可以係屋企唱架嗎」
Mango Ma:「都係呀,不過呢個可以上台同一班同學一齊唱,好似幾好玩咁呀。你鍾唔鍾意唱歌呀?」
Mango B:「鍾意」
Mango Ma:「咁參加先啦,老師叫我地去先算啦」
Mango B:「咁可唔可以老師叫我去但我唔參加呀?」
Mango Ma:「咁不如一開始就話比老師聽唔去啦」

Mango Ma 滴哂汗呀!有無咁串呀?「咁可唔可以老師叫我去但我唔參加呀?」如此推斷,佢將來可以同老闆講:「咁可唔可以老闆叫我去/做但我唔撈呀?」。嘩!學到野呀!

真係無眼睇呀!Mango B,爸媽真心祝願你日後能當上老闆,也就不用如此回應。哈哈哈哈!

沒有留言:

張貼留言