2018年2月5日 星期一

晚飯談心

晚飯時,Mango family 一向都會一邊吃飯,一邊分享日常生活的事情。是日如常進餐,亦如常談天。

Mango B:媽咪,我今日有唔開心事情呀
Mango Ma:咩事呀?講比媽咪聽
Mango B:今日,阿某同學佢今日ong我(意思即係推)
Mango Ma:係呀?!咁你點呀?
Mango B:咁我咪同佢講,我唔想你推我,佢都仲推我,咁我就話比劉老師聽
Mango Ma:佢點解會ong你架?你有無整到人呀?
Mango B:無呀!因為佢唔乖囉
Mango Ma:你好似成日都比人ong 喎,不如星期五我見到劉老師嘅時候問下佢啦
Mango B:(急速的回應)唔好呀!唔好呀!
Mango B:(尷尬地說)唔係真架!
Mango Ba:哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!

長大了,長大了!小時候,她似是將事實與想像混淆,然後將沒有發生的事情說得像真的一樣。現在的她,分辨得到真假,甚至懂得說謊,是認知能力提升的徵兆啊!可喜可賀!

當然,Mango Ma 亦要善意地提醒 Mango B,如想參加討論,並不需要聶造事情來吸引成年人的注意,只需將日常生活的觀察及瑣事和盤托出,Mango Ba & Ma 也會樂意一一細聽。

沒有留言:

張貼留言