2020年2月20日 星期四

有趣的中文

🤓意譯
有一天,Mango Ma 與 Mango B 一起閱讀一本有關澳洲一年十二個月的圖書,剛巧昨天學了七大洲,Mango Ma 便乘機向 Mango B 講解赤道及南北半球的天氣,讓 Mango B 更容易理解圖書中澳洲天氣與香港天氣的分別。隔了幾個小時,Mango Ma 便找機會查問 Mango B,看看她能否記得當天所學。

Mango Ma:記唔記得今日媽咪教過你既野呀?
Mango B:記得
Mango Ma:咁我地今日講過地球分左北半球同埋南半球,咁點分架?
Mango B:熱線
Mango Ma:咩熱線呀?
Mango B:嗰條紅色線切開上面同下面嗰個 lor
Mango Ma:😂😂😂叫赤道呀,阿女,唔係熱線呀!

👻捉字蝨
下午茶時,Mango B 一邊食蘋果,一邊發表性別歧視的言論。事實上,她由K3開始,就很排斥男孩子,只跟女孩子玩,又嫌棄男孩子,Mango Ma 間中也會教導她,不應刻意排除與男孩子交往,亦應以開放的態度與不同的人合作和相處。

Mango B:我唔鍾意d男仔食蘋果
Mango Ma:點解呀?
Mango B:d男仔食蘋果好似好核突咁
Mango Ma:唔好咁啦,呢個世界唔係男仔就係女仔架啦
Mango B:仲有狗仔、貓仔架嘛
😅😅😅

😝吞左個字
停課期間,Mango Ma & B 日夕相對,每個早上,Mango B 會於9時後到 Mango Ma 的房間喚醒 Mango Ma,然後我們會一起翻看她兒時的相簿,談談天,才正式起床。
Mango B:媽咪,我愛你
Mango Ma:乖女,我都愛你
Mango B:我 _ 愛你( _ 代表停頓)
Mango B:我 _ 愛你!我 _ 愛你!我 _ 愛你!哈哈哈哈!

Mango Ma 看看這個百厭妹沾沾自喜的樣子,Mango B 似乎對這新發現很自豪😅

沒有留言:

張貼留言