2019年2月27日 星期三

可愛的邏輯思維

《大一歲》
Mango B:媽咪你今日生日,咁你幾多歲呀?
Mango Ma:你話呢?
Mango B:xx歲,大左一歲
Mango Ma:係呀,你知道架
Mango B:但係點解我覺得你無長高左嘅?
Mango Ma:……

《參觀》
Mango Ma:太好啦!學校黎緊會安排你地班去「獅子會自然教育中心 」,咁你咪又可以同朋友去旅行lor
Mango B:唔好呀!我唔想去呀!(開始哭起來)
Mango Ma:點解唔想去呀?你之前去參觀都好開心架
Mango B:係咪好多獅子架?我好驚!獅子會wor
Mango Ma:……
Mango Ma:唔係,佢個名叫獅子會je,唔係有好多獅子,個名黎架ja。即係曼谷泰菜餐廳都唔係開喺曼谷,係喺北角。個名黎架ja

《龍床不如狗竇》
Mango Ma:你就好啦,今晚可以瞓番自己張床啦!(因為之前修理冷氣機,連床都影響到)
Mango B:Yeah!(興奮地灘在床上)
Mango Ma:張床係咪好舒服呀?
Mango B:我張床舒服過每張床

《整咩都話好》
Mango B:我地可以整菠蘿蛋糕呀!
Mango Ma:係呀,可以架
Mango B:係啦,生日咪可以整呢個囉!
Mango Ma:係呀,可以架
Mango B:可以整香蕉蛋糕呀、菠蘿蛋糕呀,都得架!
Mango Ma:係呀,可以架
Mango B:如果你識
Mango Ma:……

《番工》
Mango B:你幾時番工呀?
Mango Ba:我聽日放工架啦,休息左兩日(放了兩天病假)
Mango B:你快d番工啦!
Mango Ma:點解你想爸爸快d番工嘅?
Mango B:……
Mango Ma:你想爸爸快d番工,咁樣代表佢無病啦,係咪呀?
Mango B:我想爸爸賺多d錢,等我買野食
Mango Ba:……
Mango Ma:咁媽咪呢?媽咪去番工,好唔好呀?
Mango B:唔好,你放假陪我
Mango Ma:點解呀?媽咪都可以賺錢架wor
Mango B:唔好,因為你軟綿綿

《屋企》
Mango B:點解新界咁遠?
Mango Ma:因為你身處港島,你就覺得新界好遠。我地以前住新界,咁你去新界咪唔覺得遠lor。
Mango B:係,好似對面咁
Mango Ma:咁你鍾意住喺新界多d,定鍾意住喺港島多d?
Mango B:咩站都鍾意!總知嗰個屋企好我就鍾意!天父比咩我,我都鍾意!

沒有留言:

張貼留言