2020年9月20日 星期日

人仔細細講呢D

Mango B 對於自己的身體感覺十分敏銳,加上她有很不錯的說話能力,故可以將這些感覺描述得很細緻,聽過她的描述,會不期然回應「係呀,係呀,我都覺得係呀!」

例如:「我如果喺學校行左好多樓梯,或者跑黎跑去,咁我就會無似無哂氣咁,呢度(指著額頭)就會痛架啦!」

又例如吃晚飯時有一碟較難咀嚼的食物:「你覺唔覺得呢,如果你不停咬D好難咬呀好硬既野,咬左好耐之後呢度(指著後尾枕)就會好似痛痛地咁架啦!」

還有,如果去D較有情調的餐廳:「如果食左好耐飯,食完飯隻眼就會覺得好刺。」

除左身體感覺之外,她亦會訴說一些心中的想法,聽過後我才知道原來六歲人兒已經會有這些看似成人的想法。

視「做得好」為當然,甚少自我欣賞

Mango Ma:你今日過成點呀?

Mango B:OK 啦!

Mango Ma:即係點呀?講多D比我聽啦!

Mango B:都無咩既,好似平時上堂咁啦!

Mango Ma:咁今日有咩做得好既地方呀?

Mango B:吓!我唔會諗呢D咁既野架喎!

Mango Ma:吓!點解唔諗下呀?咁欣賞下自己咪幾好囉,知道自己有咩好就繼續做得好

Mango B:我好少會諗呢D,通常都係人地講你好,自己諗自己好咁怪

努力同成功的關係

Mango Ma:今日你同班主任講你想英文好D,其實你想英文點樣好D呀?

Mango B:即係想講得好D,gi lee gu loo wa ha ka

Mango Ma:咁你覺得點樣先可以講得好D?

Mango B:練多D囉,我日日都練(亂整咀型)

Mango Ma:係喎,練多D可以幫到你講得好D。咁叻既你,知道練多D可以幫到自己?

Mango B:樣樣野都係練多D就好D架啦,睇你練咩架啫

人與人之間的溝通

Mango Ma:爸爸而家差不多揸車番黎啦

Mango B(自信滿滿):我寫比佢張卡D野佢真係有做架喎

Mango Ma:點解爸爸唔番黎食飯你就送卡比佢,我日日番黎食飯咁乖,你又唔送卡比我?

Mango B:咁都無野要同你講

Mango Ma:咁你可以同我講D thankful 既說話架?

Mango B:唔駛啦,口講咪得囉!

滿意的餐廳

Mango Ma:其實你鍾意去邊D餐廳?

Mango B:間餐廳要靜靜地,唔好咁噪

Mango Ma:仲有呢?

Mango B:唔好咁暗,有個大窗既

Mango Ma:仲有呢?

Mango B:D野食好味既

Mango Ma:仲有呢?

Mango B:無啦!

Mango Ma:咁有無餐廳你覺得係有齊呢幾樣野,係你好鍾意架呢?

Mango B(想了很久):有,有一次同爸爸嗰邊食 buffet 嗰間(那間是酒店頂樓 270 度落地玻璃,提供半自助餐,晚上不招待小孩的餐廳)😆😆

Mango Ma:嘩,你都好識揀喎!咁上次同你去淺水灣嗰間呢?有個窗睇到大海,古典優雅又要細細聲講野嗰間呢?

Mango B:好呀,嗰間都好鍾意呀!😍😍

沒有留言:

張貼留言