2020年11月22日 星期日

父女關係

幫你變成害你
晚飯後,Mango B 時而喜歡與 Mango Ba & Ma 一起玩桌上遊戲。有一晚,Mango B 選擇了玩波子棋(食棋玩法),雖然這並非 Mango Ba 的強項,不過 Mango Ba 都盡力參與,可惜,食到的棋子總是兩隻起、三隻止。Mango Ma 見他節節敗退,便打算幫他說好話,挽回一些面子。

Mango Ma: 爸爸真係好啦,次次都讓我地
Mango B: 我覺得佢其實唔係讓囉
😂😂😂


奴隸獸
Mango Ma 愛為 Mango B 配上可愛的形容詞來描述她不好的一面,例如:懶懶豬、嗲嗲貓、攰攰熊,Mango B 相對比較受落。

一個週末的早上,Mango B 來到 Mango Ba & Ma 的床上一起賴床和聊天,講起 Mango B 懶懶豬一事,在旁的 Mango Ba 搭起訕來:

Mango Ba:咩係懶懶豬呀?
Mango Ma:佢咪係懶懶豬囉
Mango Ba:咁我呢?我係咩呀?
Mango B:你係家務狗囉!
Mango Ba(一臉無辜):咩係家務狗呀?
Mango B:即係要幫我地做家務架囉
Mango Ba:吓!咁慘既我
Mango B:唔慘,你咩都唔做,就不停幫我地做家務
Mango Ba:咁如果我做得好呢?
Mango B:咁就可以比一個星期你休息下,唔駛做家務啦!
😂😂😂


情話

過去兩三個月,Mango Ba 工作繁重,除了晚上加班外,週末還要回公司工作,累得 Mango Ma & B 經常要相依為命,鮮有可以到郊外遊玩,或者到遊樂場踏單車,畢竟 Mango Ma 不敢獨個兒帶 Mango B 玩得太盡,以免出問題時招架不來。這個週末,Mango Ba 終於可以預留大部份時間與 Mango B 在一起,Mango B 明顯心情大好!

💜看著 Mango Ba 煮的早餐:

Mango B:You are the best chef!

💛與 Mango Ba & Ma 商量當日的活動安排:

Mango B:唔知點解,我星期一至五就好鍾意媽咪,星期六日就好鍾意你!

💚Mango Ba 駕車送她到芭蕾舞學校上課:

Mango B:你一陣番唔番黎架?

Mango Ba:番,梗係番啦,我24小時陪你呀嘛!

💙4點半下午茶時間,Mango Ma & B 坐在沙發吃茶點,Mango Ba 仍在工作。

Mango B:黎啦,黎啦,過黎一齊食啦!

Mango Ba:好啦好啦,過黎一陣啦!

然後 Mango Ma 為 Mango Ba 送上一顆顆開心果,又請他吃了幾口奇異果

Mango Ba:嘩,D奇異果好甜喎!

Mango B:你係咪鍾意呀?咁我去廚房切一個比你啦!

然後 Mango B 就走進廚房拿了個奇異果,再去洗手間洗乾淨(因為廚房的水龍頭太高),再回到廚房將奇異果切開兩半,裝在飯碗裡,連匙子一起送到 Mango Ba 跟前。

Mango Ba:嘩,阿女,你切既呢個奇異果真係好甜呀!

Mango B:係咩?同我有關架咩?

Mango Ma:個奇異果無特別甜左,不過你切既,爸爸就梗係覺得特別心甜啦!

💗晚飯前,Mango Ba 提議外出用膳,愛宅在家的 Mango B 雖然不多情願,但也走進房屋挑選衣服去。後來 Mango Ba 改變主意,覺得留在家吃也可,Mango Ma 遂與 Mango B 商量,打算按她的意願來決定晚餐的地方。

Mango Ma:爸爸話佢唔出街食都OK喎,咁你呢?係咪想喺屋企食多D?咁媽咪可以而家去煮呀!

Mango B:唉哎,唔好講呢D啦!(繼續揀衫)

Mango Ma:唔係呀,爸爸話佢OK架!

Mango B:唉哎,唔好講呢D啦!(一邊傻笑,一邊揀衫)

Mango Ma:唔係呀,爸爸話佢真係OK喎!

Mango B:唉哎,都話唔怕囉,出去啦,出去啦!

Mango Ma:我知啦,你係咪想就爸爸,所以話OK呀?唔係呀,佢今次真係OK,同埋屋企真係有餸,所以喺屋企食無問題。

Mango B 沒有回應,沒有再揀衫,Mango Ma 知道說中了她的心意。

Mango Ma:係呀,你好乖呀,就爸爸。有時屋企無餸,或者爸爸想休息一下,咁就真係一定要出去,不過今日係真係有得揀,同埋媽咪知你想喺屋企玩。出左街食飯,食完飯番黎就要刷牙訓覺架啦,你得唔得先?

Mango B:咁喺屋企啦!

沒有留言:

張貼留言