2020年11月26日 星期四

克服恐懼的第一次

以下是 Mango Ma & B 晚餐時的對話:

Mango Ma:今日online learning點呀?
Mango B:OK呀!但今日個錄影着咗藍色燈呀,我琴晚已經見到架啦,要叫爸爸整番。
Mango Ma:好呀,今晚佢番黎我叫佢整啦!
Mango B:嗯
Mango Ma:但係點解你琴晚會見到藍燈既?你瞓緊覺架?
Mango B:我起身去廁所呀嘛!
Mango Ma:吓!你起身?你幾時起身呀?
Mango B:唔……12點幾到啦!
Mango Ma:吓!你半夜起身?
Mango B:係呀!急尿呀嘛!
Mango Ma:你有無叫我呀?我聽唔到呀?
Mango B:無叫你呀,你瞓緊覺呀嘛,我見到你瞓覺呀!
Mango Ma:吓!咁你有無叫姐姐陪你呀?
Mango B:無呀!我自己去呀,你話可以自己去架嘛!
Mango Ma:吓!唔係呀嘛!我完全無聽到聲,完全唔知喎!你講真架?
Mango B:係呀,梗係講真啦!你唔信自己睇下個錄影機啦!
Mango Ma:唔係唔信你,不過真係好 surprise 喎!你自己去唔怕咩?
Mango B:我仲無開燈添呀!
Mango Ma:去到廁所都無開燈?
Mango B:係呀!唔駛啦!
Mango Ma:吓!我暈啦!你咁勇敢?
Mango B:我都驚架,咁又急喎,又唔想噪醒你瞓覺
Mango Ma:你咁錫媽咪呀!多謝你!不過你需要既話,係可以叫醒媽咪架,媽咪ok架
Mango B:咁我咪想自己起身,但又有d驚又瞓番低,又起身,又瞓低囉
Mango Ma:你好掙扎呀,傻妹!咁跟住點解最後咁勇敢去到呢?
Mango B:我咪自己「俟」【意思:求】自己囉,係咁俟,係咁俟囉!
Mango Ma:咁你點俟呀?
Mango B:我咪同自己講,試吓啦,去啦,咁囉
Mango Ma:嘩!你好叻呀!咁跟住點呀?
Mango B:咁我咪去囉,去完咪上番床瞓覺囉!
Mango Ma:嘩,你真係好叻呀!媽咪覺得你好勇敢呀!
Mango B:我都覺得自己今次叻呀!
Mango Ma:係呀,你真係好叻呀!你知道有d野你雖然驚,但你會用d方法幫自己,同自己講d打氣既說話,咁就可以做到啦!咁你要記住今次既經驗,下次驚你就知點做啦!
Mango B:嗯
Mango Ma:你真係講真架?
Mango B:哈哈,都話真架落
Mango Ma:咁爸爸今晚番黎,我可唔可講比佢聽呀?
Mango B:可以!
Mango Ma:你真係好叻,好勇敢呀,真係大個女啦!
Mango B:嗯
Mango Ma:咁其實你驚d咩啫?
Mango B:驚有動物囉,驚有怪獸囉
Mango Ma:哈哈,咁你琴晚有無見到呀?
Mango B:無呀!
Mango Ma:咁咪係囉
Mango B:唔係呀,見到一個 Mango B 怪獸呀!
Mango Ma:喂,做咩話我個女呀,我個女唔係怪獸喎,不知幾可愛幾抵錫呀!
Mango B:係咩?

成長從來都是預期會發生的事,尤其是孩子的正常發展更加是人所共知、了無新意。偏偏這些「第一次」的出現仍會令父母感到驚喜、讚嘆,是種很獨特的感受。這次的成長事件發生在這個驚青、過敏的小女孩身上,是 Mango family 上上下下共同努力的成果,實在令我們格外興奮、欣慰。

期待更多令人鼓舞的成長小事陸續有來,Mango Ba & Ma 定會金睛火眼、落足眼力去享受這個小女孩的成長經過。

沒有留言:

張貼留言