2019年12月29日 星期日

天堂

在 Mango Ba 的車上,Mango B & Ma 無厘頭開始了一段很沉重的對話……

Mango B:媽咪係咪點都咁錫我架?
Mango Ma:媽咪無論點都咁錫你架啦,就算死左都咁錫你
Mango B:hey!唔好講呢d唔吉利既說話
Mango Ma:雖然唔吉利,但係媽咪係講真架,如果媽咪死左,就唔可以同你一齊食飯、一齊生活,但媽咪會一直喺你個心入面陪你生活
Mango B:咁死左會去邊架?
Mango Ma:會去天堂
Mango B:咁你知唔知如果你死左,去左天堂,咁我會想點呀?
Mango Ma:唔知呀
Mango B:我會想死然後快d去天堂度見番你
Mango Ma:但唔得架wor,你無得快d死架wor
Mango B:點解無得架?
Mango Ma:你要好好生活,先至可以死左之後去天堂,咁先可以見番面架wor
Mango B:咁如果無好好生活,咁死左會去邊架?
Mango Ma:去一個叫地獄既地方
Mango B:咁邊個決定架?
Mango Ma:天父決定
Mango B:咁天父點知我有無好好生活呀?
Mango Ma:佢知架,佢咩都知架
Mango B:咁天堂係點架?
Mango Ma:我未去過,唔知wor
Mango B:爸爸,天堂係點架?
Mango Ba:我都未去過wor
Mango B:點去架?
Mango Ma:我都唔知wor
Mango B:可能係飛上天空咁樣去
Mango Ma:可能啦
Mango B:咁點樣先係好好生活呀?
Mango Ma:做一個善良既人,好好用天父比我地既生命做好事,咁就係好好生活架啦

下車了,Mango Ba & Ma 都很感嘆。

Mango Ba:咁你就唔好咁快死啦!死左我一定好傷心咁喊
Mango B:係呀,我一定日日都喊
Mango Ba:我可能都好似阿女咁有咁既諗法
Mango Ma:梗係唔得啦!你要照顧阿女架嘛
Mango B:係 lor,要好好生活架嘛

然後,我們一家人走進商場裡去,也就完結了這段對話。

然後,我們一起繼續好好生活。

沒有留言:

張貼留言